Vanliga frågor

Här har vi samlat vanliga frågor om spårning, köpvillkor, kontakt och reklamation.
Hur kommer jag i kontakt med kundservice?

Du når vår kundtjänst antingen via mejl på kontakt@storea.se, via vår chatt på hemsidan, eller på telefonnummer 010-641 20 22. Öppettiderna är: helgfria vardagar mellan 10:00 – 14:00.

När anländer mitt paket?

Vi levererar normalt alla beställningar inom 1-3 arbetsdagar. Under högtider och kampanjer kan det förekomma leveransförseningar, men i vanliga fall skickar vi ditt paket inom 24 timmar.

Hur spårar jag mitt paket?

Du hittar ditt spårnummer enklast via det mejl vi skickade ut när ditt paket skickades från vårt lager. Alternativt kan du hitta ditt spårnummer genom ditt medlemskonto. Observera att om du har valt våra ej spårbara fraktalternativ finns det ingen möjlighet att spåra paketet, då levereras det istället direkt till din brevlåda som ett vanligt brev.

Min betalning misslyckades, vad händer nu?

Troligen är det ett tillfälligt fel som gjort att betalningen inte gick igenom. Du kan alltid kontakta oss via mejl, chatt eller telefon för att dubbelkolla om din beställning har gått igenom eller inte.

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Du kan betala hos oss med Klarna, MasterCard, Visa och Swish.

Jag har en fråga om min faktura

På grund av GDPR kan vi tyvärr inte svara på alla frågor angående din betalning eller faktura. Vi ber dig därför att i första hand kontakta Klarna direkt på telefonnummer  +46760703937 eller genom att chatta med dem via deras hemsida.

Varför har jag inte fått ett bekräftelsemeddelande?

Först och främst, kontrollera din skräppostmapp då mejl ibland hamnar där. Se också till att du angav rätt e-postadress när du gjorde beställningen. Om du inte hittar något bekräftelsemejl, vänligen kontakta oss på kontakt@storea.se eller via vår chatt så hjälper vi dig vidare.

Hur returnerar jag min produkt?

Du kan enkelt följa stegen som finns att hitta här för att returnera: https://storea.se/sv/content/5-retur-och-reklamation.

Alternativt kan du fylla i din information via vårt kontaktformulär, och sedan återkommer vi inom 1-2 arbetsdagar med en bifogad retursedel som PDF (kostnad 49 kr) om så önskas.

Vilken adress ska jag returnera till?

Lugna gatan 70 , 80275 Gävle

Hur lång ångerrätt har jag?

Du har alltid 30 dagars ångerrätt efter mottagen beställning.

Kan jag beställa till utlandet?

Ja! Vi skickar till de flesta länderna i världen.

Jag vill bli företagskund

Skicka oss gärna ett mejl till kontakt@storea.se så hjälper vi dig att bli företagskund hos oss.

Need a Help?

  • +46760703937
  • Email: kontakt@storea.se

Subscribe us